kalleh hikayəsi

Kale brendi 1987-ci ildə insanların qida səbətinin səviyyəsini yüksəltmək və yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə yaradılmışdır.

Ötən illər ərzində bu kolleksiyada həyata keçirilən və bütün bunlar həmvətənlərimizin ərzaq səbətinin yaxşılaşdırılmasına yönəlmiş tədbirlərin nəticəsi bu brendi qida sənayesi üzrə dünyada 48-ci yerə çıxarmışdır (Euromonitorun məlumatına görə).

3lt dən 3,000,000 lt/gün ə

Fəaliyyətinin əvvəlində gündə cəmi üç litr süd qəbul və emal edə bilən “Kalleh” şirkəti bu gün illər sonra üç milyon litrdən çox çiy südü müxtəlif süd məhsullarına çevirərək xalqa təqdim edir.

dünyanın ən böyük F&B sərgisi gulfoodun sponsoru

bir dünya markası olaraq, qida sektorunun ən böyük sərgisi Gulfood dubainin sponsorluğunu edərək kalleh bu sektorda fəaliyyət göstərən bütün istehsalçılara və xalqa öz töhfəsini təqdim etməktədir